Najważniejsi klienci - Sławomir Turek

Najważniejsi klienci

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sławomir Turek

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 8388970674
EAN:
Format: 155 x 235
Oprawa: twarda
Stron: 312
Data wydania: 2006-11-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (HiTech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.

Książka "Najważniejsi klienci"
Sławomir Turek