Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej - Jerzy Jastrzębski

Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jerzy Jastrzębski

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego (uprz)
ISBN: 9788322930113
EAN:
Format: ...
Oprawa: ...
Stron: 227
Data wydania: 2009-04-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i różne kategorie "konsumentów" mediów wszelakich, a elektronicznych przede wszystkim. Autor z ogromną kompetencją i dużą swadą mówi o kwestiach od lat go pasjonujących; różnych aspektach pracy tych dziennikarzy, którzy w coraz większym stopniu aspirują we współczesnych społeczeństwach do rządu dusz i władzy politycznej: "Urządzają nam umysły i świat wokół nas. Sterują emocjami, zwracają uwagę na problemy globalne i lokalne. Dyktują tematy dyskursów i chcą kształtować nasze opinie. [...] Bawią i straszą. Ogłupiają i uczą. Manipulują i tworzą niezbywalne warunki podmiotowości społeczeństwa, demokracji i wolnego rynku". A wszystko to w warunkach permanentnie ewoluujących ich zawodowych norm etycznych. Pasjonująca lektura.

Książka "Na rynku wartości. O mediach i etyce dziennikarskiej"
Jerzy Jastrzębski