Myśl w języku Java! Nauka programowania - Allen B. Downey, Chris Mayfield

Myśl w języku Java! Nauka programowania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Allen B. Downey, Chris Mayfield

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328330061
EAN: 9788328330061
Format: 237 x 168 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 248
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Myśl w języku Java! Nauka programowania
Zacznij myśleć jak programista! Naucz się łączyć umiejętności płynące z różnych dziedzin: matematyki, inżynierii i nauk przyrodniczych. Różnorodna wiedza ułatwi Ci pokonywanie przeszkód w pracy programisty — dzięki niej zdefiniujesz problem i sformułujesz jasne i precyzyjne rozwiązanie. Jak się okazuje, te wszystkie trudne umiejętności można sobie przyswoić, ucząc się programowania. Znajomość języka Java stanie się dodatkową korzyścią — jest to język o ugruntowanej pozycji, lubiany, dojrzały i najzwyczajniej bardzo przydatny.

Trzymasz w ręku zwięzły podręcznik programowania napisany z myślą o osobach mających niewielkie lub zerowe doświadczenie w tej materii. Przedstawiono w nim najbardziej podstawowe zagadnienia, a poszczególne koncepcje zaprezentowano w logicznej kolejności. Sam język Java nie został może wyczerpująco opisany, jednak ważniejsze konstrukcje, strategie i techniki programistyczne zostały pokazane w bardzo zrozumiały i przystępny sposób. Poszczególne koncepcje zilustrowano praktycznymi przykładami kodu. Ten starannie przemyślany układ treści sprawi, że "myślenie jak informatyk" bardzo szybko przestanie być Twoim problemem!

  Poznawaj po jednym zagadnieniu naraz: opanuj skomplikowane tematy, rozbijając je na szereg drobnych kroków popartych przykładami.
  Zrozum sposób formułowania problemów, myśl kreatywnie o rozwiązaniach i pisz programy klarownie i precyzyjnie.
  Wybierz techniki programowania, które najlepiej sprawdzą się w Twojej sytuacji i przećwicz ważną umiejętność debugowania kodu.
  Odkryj relacje pomiędzy danymi wejściowymi i wyjściowymi oraz poznaj instrukcje decyzyjne i pętle, klasy i metody, łańcuchy znakowe i tablice.
  Wykonaj ćwiczenia związane z grami słownymi, grafiką komputerową, zagadkami i grami karcianymi.

Książka "Myśl w języku Java! Nauka programowania"
Allen B. Downey, Chris Mayfield