Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży - Bill Stinnett

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bill Stinnett

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8324600728
EAN: 9788324600724
Format: 210 x 148 x 0
Oprawa: twarda
Stron: 328
Data wydania: 2005-11-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

  • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
  • Zbuduj relacje z klientami
  • Przeanalizuj proces zakupów

Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.

Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.

  • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
  • Zdobywanie zaufania klientów
  • Rozmowy i spotkania z klientami
  • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
  • Strategie sprzedaży
  • Przyspieszanie decyzji o zakupach

Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.

Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży"
Bill Stinnett