Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta - Skowron Łukasz, Gąsior Marcin

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Skowron Łukasz, Gąsior Marcin

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380854277
EAN: 9788380854277
Format: 235 x 160 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 238
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
53.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.

Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.

Książka "Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta"
Skowron Łukasz, Gąsior Marcin