Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej - Paweł Stępka

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Paweł Stępka

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375451641
EAN:
Format: 160 X 235
Oprawa: miękka
Stron: 259
Data wydania: 2010-04-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
37.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekscie wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego rodzaju działania lobbingowe wspomnianych podmiotów o charakterze nieformalnym, poufnym i incydentalnym np. nieformalne spotkania towarzyskie.

Książka "Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej"
Paweł Stępka