Moc coachingu - Wilczyńska Maja, Nowak Małgorzata, Kućka Jolanta

Moc coachingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wilczyńska Maja, Nowak Małgorzata, Kućka Jolanta

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324629077
EAN: 9788324629077
Format: 230 x 160 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 216
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Odkrywanie wyjątkowych osobowości

Coaching ? czym jest ta dziedzina, dynamicznie rozwijająca się także w Polsce przez kilka ostatnich lat? Jest wspaniałym procesem, wzmacniającym indywidualny, stały i kompleksowy rozwój kompetencji człowieka. Coaching inspiruje. Pomaga w budowaniu wartościowych postaw. Pozwala rozwinąć nowe strategie myślenia i zachowania oraz wspomaga osiąganie zamierzonych celów. Sprawia, że poddawana mu osoba lepiej wykorzystuje swoje umiejętności i naturalne zdolności, staje się bardziej kreatywna i zwiększa siłę swojej motywacji.

Popularność coachingu wynika z faktu, że wspiera on zarówno jednostki, jak i organizacje w uzyskaniu optymalnego tempa rozwoju oraz inspiruje do przełomowych działań. Jeśli czujesz, że Twoją pasją jest odkrywanie w ludziach tego, co ma dla nich największe znaczenie, wydobywanie ich potencjału i budowanie odpowiedzialnej postawy, jesteś urodzonym coachem. Z tą książką poznasz dwadzieścia jeden metod coachingowych o różnym stopniu zaawansowania. Znajdziesz tu także kilka autorskich pomysłów, wskazówek i porad, które przyczynią się do wzbogacenia Twojego warsztatu. Jest to wygodny w użyciu podręcznik dla osób uczących się coachingu oraz promujących coachingowy styl zarządzania. Opisano w nim kluczowe umiejętności coacha oraz narzędzia wykorzystywane podczas sesji coachingowych.

Ruszaj w podróż z coachingiem:

  Zasady coachingu i postawa coacha.
  Świadomość potencjału człowieka.
  Model rozmowy coachingowej.
  Narzędzia coachingowe.
  Droga do rozwoju coacha.
  Zaplecze coacha.

Książka krok po kroku wprowadzi początkującego coacha w tajniki najmocniejszych, najczęściej stosowanych narzędzi coachingowych. Przygotuje go do efektywnego przeprowadzania rozmowy z klientem w sposób niedyrektywny, określony przez standard ICF. Została przygotowana przez zespół doświadczonych coachów i praktyków biznesu w oparciu o ich bogatą praktykę coachingową i biznesową, certyfikację Erickson College International oraz kompetencje doskonalone w czołowych na świecie szkołach i organizacjach coachingowych: Erickson College International, Center for Right Relationship European, International Coach Federation. Niniejsza publikacja jest jedną z pierwszych tego typu książek napisanych przez rodzime autorki. Dostosowano ją do oczekiwań i mentalności polskich odbiorców. Przedstawia przykłady zastosowania opisywanych narzędzi podczas sesji coachingowych przeprowadzanych w polskiej rzeczywistości.

Książka "Moc coachingu"
Wilczyńska Maja, Nowak Małgorzata, Kućka Jolanta