Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Administracja Bankowe Cywilne Europejskie Gospodarcze Handlowe Karne Międzynarodowe Podatkowe Pracy Prawo Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyŚrodowisko pracy jest miejscem, w ktoacute;rym większość ludzi spędza znaczną część swojego życia. Dla wielu z nich praca stanowi nie tylko źroacute;dło utrzymania, ale wręcz swoiste centrum życiowe. Budowanie więc prawidłowej atmosfery w miejscu pracy, wolnej od strachu i upokorzeń, w poszanowaniu doacute;br osobistych stron stosunku pracy, leży w interesie nie tylko pracodawcoacute;w, ale roacute;wnież pracownikoacute;w.
W publikacji omoacute;wione zostały zagadnienia związane z mobbingiem i dyskryminacją w stosunkach pracy. Te dwa negatywne zjawiska występujące w stosunkach pracy znajdują bowiem bezpośrednie przełożenie zaroacute;wno na jakość życia pracownikoacute;w, jak i sytuację ekonomiczną pracodawcoacute;w. Fakt, iż mobbing lub dyskryminacja były stosowany na terenie zakładu pracy, z oczywistych przyczyn w sposoacute;b destrukcyjny wpływa na funkcjonowanie całego zakładu. Niejednokrotnie pozostali pracownicy, nie chcąc przebywać w toksycznym środowisku pracy, rezygnują z zatrudnienia i przechodzą do konkurencji. Pracodawca zatrudniając nowe osoby na ich miejsce, jest zmuszony ponosić ekonomiczne konsekwencje przeszkolenia i adaptacji nowej kadry. Wskutek wystąpienia mobbingu i dyskryminacji cierpi roacute;wnież wizerunek pracodawcy w oczach klientoacute;w oraz otoczenia biznesowego. Pracodawca musi liczyć się z tym, iż jego dotychczasowi partnerzy biznesowi nie będą chcieli być kojarzeni z podmiotem, ktoacute;ry nie szanuje swoich pracownikoacute;w.
W niniejszej publikacji zamieszczono nie tylko cenne uwagi praktyczne i najnowsze orzecznictwo, ale roacute;wnież przykładowe wzory pism procesowych oraz aktoacute;w wewnątrzzakładowych związanych z omawianą problematyką.
Książka "Mobbing i dyskryminacja w stosunkach pracy. Zagadnienia praktyczne"
Magdalena Piwowarska-Reszka; Agnieszka Roguska-Kikoła