Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią - Bosworth Michael, Zoldan Ben

Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bosworth Michael, Zoldan Ben

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788365068026
EAN: 9788365068026
Format: 230 x 150 x 18
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 260
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.

Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.

Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.

Książka ta nauczy was, jak:
•  osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
•  korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
•  zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści - dzięki sprawdzonej strukturze;
•  budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
•  opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
•  słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
•  włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.

Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.

Książka "Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią"
Bosworth Michael, Zoldan Ben