Mikrotrendy - Penn Mark, Zalesne Kinney

Mikrotrendy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Penn Mark, Zalesne Kinney

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040941
EAN: 9788361040941
Format: 240 x 164 x 35
Oprawa: Twarda z obwolutą
Stron: 496
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze ? mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego.
Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi:
?  Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę.
?  Nastolatki interesujące się robieniem na drutach.
?  Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi.
?  Kobiety sterujące technologią.
?  Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości.
Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces.
Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.

Książka "Mikrotrendy"
Penn Mark, Zalesne Kinney