Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz

Między twórczością a biznesem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kowalski Tadeusz

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788360807262
EAN: 9788360807262
Format: 235 x 165 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Edukacja medialna Podręcznik akademicki to seria książek przeznaczonych przede wszystkim dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, spełniających standardy nauczania dla poszczególnych przedmiotów.

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.
ze Wstępu

Książka "Między twórczością a biznesem"
Kowalski Tadeusz