Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyMicrosoft Office to zestaw narzędzi niezastąpionych w każdym biurze. Chociaż trudno w to uwierzyć, jest obecny na rynku od ponad 20 lat! Każdy z elementów tego idealnie skomponowanego zestawu stanowi osobne narzędzie przeznaczone do rozwiązania ściśle określonych problemów. Wspólnie stanowią pakiet skrojony na miarę, dzięki któremu Twoja praca stanie się łatwiejsza, a sukces bliższy!
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz techniki pracy w środowisku Microsoft Office. Odkryjesz jego elementy składowe oraz ich przeznaczenie. Najpierw zapoznasz się z nowościami w wersji 2010, najnowszej dostępnej na rynku. Nauczysz się pracować z elementami graficznymi, zarządzać nimi oraz je edytować. Kolejne strony zawierają najważniejsze informacje na temat pracy z programem Microsoft Word. Poznasz najlepsze praktyki związane z formatowaniem tekstu, tworzeniem spisów treści, list punktowanych oraz wszystkich innych kwestii powiązanych z codzienną pracą z Wordem 2010. Kolejny rozdział przynosi opis zadań realizowanych przez arkusz kalkulacyjny. Wśród najważniejszych informacji należy wymienić te związane z formatowaniem komórek i danych, wykonywaniem obliczeń oraz tworzeniem formuł. Następne omawiane narzędzie to PowerPoint. Idealne środowisko do tworzenia efektownych prezentacji, które sprawdza się na każdym pokazie. Nauczysz się tworzyć szablony, efekty przejścia oraz opisy dla prowadzącego. Książka ta stanowi zbiór najważniejszych informacji na temat każdego programu z pakietu Microsoft Office. Będzie przydatna dla użytkowników o różnym stopniu zaawansowania, którzy pracują z aplikacjami producenta z Redmond!
Word 2010:
Excel 2010:
PowerPoint 2010:
Outlook 2010:
Publisher 2010:
OneNote 2010:
Access 2010:
Książka "Microsoft Office 2010 PL. Praktyczne podejście"
Katherine Murray