Metafora w marketingu. Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim - Gerald Zaltman; Lindsay Zaltman

Metafora w marketingu. Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gerald Zaltman; Lindsay Zaltman

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788375103182
EAN:
Format: 150x225
Oprawa: twarda
Stron: 212
Data wydania: 2010-10-05
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.99
książka
38.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.

Książka "Metafora w marketingu. Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim"
Gerald Zaltman; Lindsay Zaltman