Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej - Grabowska Magdalena

Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grabowska Magdalena

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377808313
EAN: 9788377808313
Format: 225 x 160 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 128
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalgamacja w dyskursie reklamowym. Zastosowanie repertuaru narzędzi pojęciowych w przypadku komunikacji reklamowej umożliwia wydobycie niewidocznych gołym okiem znaczeń oraz wyobrażeń.

Książka "Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej"
Grabowska Magdalena