Merchandising w małych i dużych firmach handlowych - Lucyna Witek

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lucyna Witek

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788374836791
EAN:
Format: 155 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 290
Data wydania: 2007-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.00
książka
41.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży.

Książka "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych"
Lucyna Witek