Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy - Taylor Dayne; Lisa Taylor; Andrew Willis

Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Taylor Dayne; Lisa Taylor; Andrew Willis

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 8323321604
EAN:
Format: 165 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 276
Data wydania: 2006-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
42.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych "narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.

Książka "Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy"
Taylor Dayne; Lisa Taylor; Andrew Willis