Mediatyzacja komunikowania politycznego -

Mediatyzacja komunikowania politycznego

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846766
EAN: 9788377846766
Format: 240 x 170 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 178
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter). Myślą przewodnią jest komunikowanie polityczne i jego mediatyzacja. Autorzy patrzą na problemy z różnych perspektyw badawczo-teoretycznych[...] Książka dostarcza wiedzy strukturalnej polegającej na rozumieniu i wyjaśnianiu zjawisk i procesów medialno-poznawczych. Realizuje także funkcje metodologiczne i praktyczne.
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Michalczyka

Książka "Mediatyzacja komunikowania politycznego"