Media w europie - Kevin Williams

Media w europie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kevin Williams

Wydawnictwo: WAiP;Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
ISBN: 9788360807460
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 222
Data wydania: 2008-05-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.99
książka
23.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na nadmiar informacji spowodowany rozwojem nowych technologii informacyjnych jako cechę społeczeństwa informacyjnego. Wzrasta zatem rola i znaczenie ujęć porządkujących informacyjny chaos. Takie ujęcie proponuje Kevin Williams w Mediach w Europie. Dla polskiego Czytelnika szczególną wartość ma rozdział poświęcony przemianom, które dokonały się w mediach krajów Europy Środkowej i Wschodniej ze względu na dystans Autora wobec przedmiotu analizy.

Książka "Media w europie"
Kevin Williams