Media społecznościowe w trzecim sektorze - Dąbrowska Ilona

Media społecznościowe w trzecim sektorze

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dąbrowska Ilona

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322792391
EAN: 9788322792391
Format: 240 x 170 x 17
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych - stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie - czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

Książka "Media społecznościowe w trzecim sektorze"
Dąbrowska Ilona