Media publiczne w Polsce - Tenerowicz Krzysztof

Media publiczne w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tenerowicz Krzysztof

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380857230
EAN: 9788380857230
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
68.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu odbudowy ich znaczenia i pozycji rynkowej. Kładąc nacisk głównie na wymiar finansowy, książka przedstawia także uwarunkowania rynkowe, organizacyjne, programowe oraz społeczno-polityczne, które wpływają na kształt nadawców publicznych oraz decydują o ich sytuacji na rynku.

Książka "Media publiczne w Polsce"
Tenerowicz Krzysztof