Media początku XXI wieku. Nowe media. Wyzwania i ograniczenia -

Media początku XXI wieku. Nowe media. Wyzwania i ograniczenia

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: ASPRA-JR
ISBN: 9788375454758
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 246
Data wydania: 2013-12-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.99
książka
48.75zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."
prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Książka "Media początku XXI wieku. Nowe media. Wyzwania i ograniczenia"