Media lokacyjne - Nacher Anna

Media lokacyjne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Nacher Anna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323340744
EAN: 9788323340744
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 234
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mając nadzieję, że ta próba otworzy pewne nowe ścieżki badawcze, chcę w mojej książce raczej zaproponować nowy język opisu i nowe metafory. W miejsce języka zakorzenionego w reprezentacjonizmie, który rządził opisem tradycyjnych mediów audiowizualnych (w tym także cyfrowych), takich jak film, wideo, telewizja czy wczesny etap internetu, oferuję pojęcia wskazujące na odmienny sposób wiązania obrazów z rzeczywistością. Podstawowa różnica polega na tym, że te obrazy są w nią często integralnie włączone, choć sposoby łączenia bywają niestabilne i rozproszone.
Ze wstępu 

"(...) oceniam książkę dr Anny Nacher jako bardzo wartościowe osiągnięcie naukowe, w wielu aspektach wręcz nowatorskie, zawierające oryginalne, własne propozycje autorskie, które korespondują z głównymi nurtami współczesnych badań medioznawstwa kulturoznawczego".
Z recenzji prof. dr. hab. Eugeniusza Wilka

Książka "Media lokacyjne"
Nacher Anna