Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów - John B. Thompson

Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: John B. Thompson

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 8372490856
EAN:
Format: 190 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 258
Data wydania: 2001-01-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci komunikacyjnych kończąc?
W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowej formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej.

Książka "Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów"
John B. Thompson