Media globalne - Terry Flew

Media globalne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Terry Flew

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323328858
EAN:
Format: 170 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 304
Data wydania: 2010-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.49
książka
42.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Media globalne" stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują:
- historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji
- różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkach regionalnych i narodowych
- sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów
- zakres i funkcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.

"Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych." - John Sinclair, Uniwersytet w Melbourne

Książka "Media globalne"
Terry Flew