Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyKsiążka "Maya 2. Animacja postaci" opisuje zaawansowane cechy Mayi. Pozwala na nauczenie się krok po kroku technik, które umożliwią odkrycie przytłaczającej potęgi programu i tworzenie rozmaitych, realistycznie wyglądających i potrafiących się porozumiewać postaci oraz poruszających się stworów. Dla ułatwienia na początku książki opisano szczegółowy proces projektowania scenariusza, co pozwoli na bardziej efektywne tworzenie fabuły i określenie funkcji bohaterów. Całość została przygotowana przez prawdziwych fanatyków i specjalistów pracujących na co dzień z Mayą.
Jest to pierwsza książka o Mayi, która zawiera wiedzę na temat:
Książka "Maya 2. Animacja postaci"
Nathan Vogel, Sherri Sheridan, Tim Coleman