Mass Media. Metody Badań - Joseph Dominick; Roger Wimmer

Mass Media. Metody Badań

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joseph Dominick; Roger Wimmer

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323322825
EAN:
Format: 170 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 656
Data wydania: 2008-06-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
73.49
książka
79.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce "Mass media. Metody badań" autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych,ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań ? jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie ? oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.

Książka "Mass Media. Metody Badań"
Joseph Dominick; Roger Wimmer