Mass media. Kluczowe pojęcia - Pierre Sorlin

Mass media. Kluczowe pojęcia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pierre Sorlin

Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 8372490783
EAN:
Format: 150 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 246
Data wydania: 2000-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autor analizuje cały system informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stulecie. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów.

Książka "Mass media. Kluczowe pojęcia"
Pierre Sorlin