Markowe Produkty Turystyczne - Adam Edward Szczepanowski

Markowe Produkty Turystyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Edward Szczepanowski

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320819861
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 212
Data wydania: 2012-01-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
58.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających sie sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarzadząnie w turystyce.

W książce autor omawia:
  • istotę i cechy produktu turystycznego,
  • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
  • cykl życia produktu turystycznego,
  • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
  • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
  • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

    Książka "Markowe Produkty Turystyczne"
    Adam Edward Szczepanowski