Marketingowe zarządzanie apteką - praca zbiorowa

Marketingowe zarządzanie apteką

4.00 Oceń książkę!

Autor: praca zbiorowa

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326441141
EAN:
Format: 148 X 210
Oprawa: miękka
Stron: 256
Data wydania: 2013-03-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.99
książka
70.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.

W książce omówiono:
  • zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
  • sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
  • reguły ustalania cen,
  • metody skutecznej komunikacji z pacjentami.
Adresaci:
Opracowanie jest skierowane do właścicieli i kierowników aptek oraz pracujących w nich magistrów farmacji. Może być również przydatne podmiotom współpracującym z tymi placówkami, czyli producentom, hurtownikom oraz fi rmom świadczącym usługi dla aptek.

Książka "Marketingowe zarządzanie apteką"
praca zbiorowa