Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - Grzegorz Karasiewicz

Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Grzegorz Karasiewicz

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326442841
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: twarda
Stron: 408
Data wydania: 2013-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.99
książka
71.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych.

Książka "Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw"
Grzegorz Karasiewicz