Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce - Joanna Łodziana-Grabowska

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Joanna Łodziana-Grabowska

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567274
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 190
Data wydania: 2015-03-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
8.99
książka
42.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentoacute;w zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partneroacute;w rynkowych.

Książka adresowana jest do podmiotoacute;w funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partneroacute;w transakcji handlowych, studentoacute;w interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentoacute;w, ktoacute;rych opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

Książka "Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce"
Joanna Łodziana-Grabowska