Marketing - Kotler Philip, Keller Kevin Lane

Marketing

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kotler Philip, Keller Kevin Lane

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788381881173
EAN: 9788381881173
Format: 276 x 216 x 0
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
94.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Książka "Marketing"
Kotler Philip, Keller Kevin Lane