Marketing według Teda Levitta - Theodore Levitt

Marketing według Teda Levitta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Theodore Levitt

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324609062
EAN: 9788324609062
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: twarda
Stron: 336
Data wydania: 2008-05-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Ponadczasowa klasyka marketingu



  • Innowacyjne naśladownictwo

  • Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu

  • Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie

  • Globalizacja rynków

  • Reklama: "poezja dopasowania"



Ted Levitt jest jednym z guru dziedziny marketingu i zarządzania. Twórca pojęć i teorii wykładanych na uczelniach, niebanalny myśliciel, szanowany naukowiec, wnikliwy obserwator rzeczywistości rynkowej. Jego prace publikowane w ciągu wielu lat zmieniły sposób, w jaki wiele przedsiębiorstw traktuje działalność biznesową, podchodzi do innowacji i kreatywności oraz sprzedaje swoje produkty czy usługi.


Zbiór artykułów zebranych w książce "Marketing według Teda Levitta" to obowiązkowa lektura dla menedżerów i marketerów działających w dowolnej branży. Zawiera istotne koncepcje i praktyczne narzędzia, które firma może wykorzystać w swoim dążeniu do osiągnięcia i utrzymania konkurencyjnej przewagi. Książka jest także doskonałym podręcznikiem akademickim.






"Marketing" Philipa Kotlera często nazywany jest "Biblią marketingu". W takim układzie "Marketing według Teda Levitta" jest marketingowym katechizmem.


Jeśli nie myślisz o kliencie, to znaczy, że wcale nie myślisz

Książka "Marketing według Teda Levitta"
Theodore Levitt