Marketing we współczesnej gospodarce - Al-Noorachi Muzahim, Sułkowski Łukasz redakcja naukowa

Marketing we współczesnej gospodarce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Al-Noorachi Muzahim, Sułkowski Łukasz redakcja naukowa

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380856899
EAN: 9788380856899
Format: 232 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.

Książka "Marketing we współczesnej gospodarce"
Al-Noorachi Muzahim, Sułkowski Łukasz redakcja naukowa