Marketing w turystyce - Tadeusz Chudoba

Marketing w turystyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tadeusz Chudoba

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375563825
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 198
Data wydania: 2011-05-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.99
książka
42.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.

Książka "Marketing w turystyce"
Tadeusz Chudoba