MARKETING W TURYSTYCE - JERZY ALTKORN

MARKETING W TURYSTYCE

4.00 Oceń książkę!

Autor: JERZY ALTKORN

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 8301145722
EAN: 9788301145729
Format: 205 x 145 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 204
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
27.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki - pisze autor - są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji.

Książka "MARKETING W TURYSTYCE"
JERZY ALTKORN