Marketing w pytaniach i odpowiedziach - Sztucki Tadeusz

Marketing w pytaniach i odpowiedziach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sztucki Tadeusz

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 8385428348
EAN: 9788385428343
Format: 204 x 144 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 272
Data wydania: 2001
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.50
książka
23.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.

Książka "Marketing w pytaniach i odpowiedziach"
Sztucki Tadeusz