Marketing w praktyce - Mirko Dussel

Marketing w praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Mirko Dussel

Wydawnictwo: BC Edukacja
ISBN: 9788361655480
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 441
Data wydania: 2009-09-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.99
książka
52.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy), analiza (badania rynku, informacja, trendy), strategia, taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa), zarządzanie, materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja).

Książka "Marketing w praktyce"
Mirko Dussel