Marketing w organizacjach non-profit - Limański Andrzej, Drabik Ireneusz

Marketing w organizacjach non-profit

4.00 Oceń książkę!

Autor: Limański Andrzej, Drabik Ireneusz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372517173
EAN: 9788372517173
Format: 230 x 158 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 232
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek „myślenia strategicznego” w organizacjach non-pro?t oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji.

Pojęcie organizacji non-pro?t czy też organizacji „niekomercyjnej” staje się także i u nas coraz bardziej popularne. Dobrze więc, że Autorzy - znani od lat jako wybitni specjaliści od marketingu - podjęli się trudnego zadania przybliżenia szerszemu gronu czytelników wielu pojęć, de?nicji, charakterystyki wykorzystywanych narzędzi i przykładów zastosowania organizacji non-pro?t. Ten nowy typ organizacji przedkładającej motywację humanitarną nad ekonomiczną i zorientowanej na realizację celów społecznie użytecznych staje się nieodłącznym elementem współczesnego życia społecznego i gospodarczego. W celu funkcjonowania takich organizacji, a także ich rozwoju niezbędnym staje się przyjęcie dla nich orientacji marketingowej uwzględniającej zaspokojenie oczekiwań i potrzeb odbiorców, ale i umożliwiającej pozyskiwanie donatorów (darczyńców) wspierających ten typ działalności.  

Autorzy wykorzystując swoją wiedzę i erudycję oraz własne doświadczenia starają się nam przybliżyć bardzo ważny problem funkcjonowania organizacji non-pro?t we współczesnej gospodarce. Książka może też być cennym podręcznikiem dla szerokiego grona studentów i doktorantów zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania marketingowego.

Książka "Marketing w organizacjach non-profit"
Limański Andrzej, Drabik Ireneusz