Marketing w firmie przyszłości - Franciszek Krawiec

Marketing w firmie przyszłości

4.00 Oceń książkę!

Autor: Franciszek Krawiec

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 8372515786
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 243
Data wydania: 2005-12-07
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.49
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności

Książka "Marketing w firmie przyszłości"
Franciszek Krawiec