Marketing w agroturystyce - Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz

Marketing w agroturystyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417547
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 272
Data wydania: 2013-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.99
książka
57.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:

Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach - a także w sytuacji polskiego rolnictwa - należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.

Książka "Marketing w agroturystyce"
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz