Marketing usług zdrowotnych - Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

Marketing usług zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375563344
EAN: 9788375563344
Format: 235 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 304
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ,,marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Książka "Marketing usług zdrowotnych"
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka