Marketing usług zdrowotnych - Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka

Marketing usług zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560770
EAN: 9788375560770
Format: 240 x 170 x 30
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.00
książka
45.57zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ?,,marketingowy kierunkowskaz?? możliwych do podjęcia działań.

Książka "Marketing usług zdrowotnych"
Piestrzyńska-Bukowska Agnieszka