Marketing usług zdrowotnych - Beata Nowotarska-Romaniak

Marketing usług zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Beata Nowotarska-Romaniak

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326441103
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 92
Data wydania: 2012-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
49.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga: - zrozumieć, na czym polega plan marketingowy, - poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej, - zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej, - posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych, - zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.

Książka "Marketing usług zdrowotnych"
Beata Nowotarska-Romaniak