Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8360089170
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2006-12-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.22
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ",marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

Książka "Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta"
Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska