Marketing usług turystycznych - Adam Oleksiuk

Marketing usług turystycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Oleksiuk

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410265
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 328
Data wydania: 2009-04-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
50.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców.

Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.

Książka "Marketing usług turystycznych"
Adam Oleksiuk