Marketing usług turystycznych -

Marketing usług turystycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301152963
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 216
Data wydania: 2007-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ? podstawy teoretyczne i terminologię, ? funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ? działalność marketingową na docelowym rynku, ? badania marketingowe w turystyce, ? analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ? dostosowanie do programów nauczania, ? logiczna struktura i jasność wykładu, ? liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ? słowniczek podstawowych terminów, ? bogata bibliografia, ? indeks rzeczowy.

Książka "Marketing usług turystycznych"