Marketing usług logistycznych - Rosa Grażyna, Jedliński Mariusz, Chrąchol-Barczyk Urszula

Marketing usług logistycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Rosa Grażyna, Jedliński Mariusz, Chrąchol-Barczyk Urszula

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788325590932
EAN: 9788325590932
Format: 238 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 310
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
73.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

  zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
  omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
  zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
  wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.

Książka jest adresowana do:

  studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw",
  nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
  osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.

Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach - Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Książka "Marketing usług logistycznych"
Rosa Grażyna, Jedliński Mariusz, Chrąchol-Barczyk Urszula