Marketing to działa - Leonard M. Leodish; Shellye Archambeau; Howard L. Morgan

Marketing to działa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Leonard M. Leodish; Shellye Archambeau; Howard L. Morgan

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326438332
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 324
Data wydania: 2012-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.99
książka
62.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Metody, taktyki i strategie marketingowe, które "działają"! Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi. Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku? Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji? Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty! Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".

Książka "Marketing to działa"
Leonard M. Leodish; Shellye Archambeau; Howard L. Morgan