Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku -

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326438950
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 451
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
65.99
książka
81.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

Książka "Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku"